dissabte, 13 d’agost del 2011

Raconets per menjar i beure....

Avui ha estat un dia força interessant i divertit. En Marc a primera hora del matí es lleva per anar a treballar i jo em quedo dormint fins que el cos em diu que em desperti. El dia d’avui era un repte per a mí ja que m’havia de moure sola per aquesta selva urbanita. La veritat es que em sento orgullosa, ja que no m’he trobat incómoda ni m’he perdut en cap moment. Ho Chi Minh es una ciutat molt segura i els vietnamites no es fan pesats quan intenten vendre alguna cosa. Amb un “No, thank you” ja tenen suficient per adonar-se’n que no vols cap taxi ni comprar cap fruita exòtica. 
A les 6 de la tarda (hora que sopen) hem quedat amb un Vietnamita i un Valencià en un restaurant especialitzat en “Sea Food” (peixet de mar). Hem estat 4 hores menjant i bevent cerveses ( com unes 5 per cap ). El lloc on ens han portat es realment maco i refinat. No hem fet cap foto perquè hagués quedat massa guiri, però era per fer-les.  Es increible com pot sorprendre aquest pais. Cada dia descobrim restaurants, bars o cafés maquíssims, pagues 4 duros per tot el que t’ofereixen i evidentment amb un servei extraordinari. Durant el sopar hem pogut gaudir d’una molt bona conversa i el més important, escoltar històries sobre un Vietnam real. Un Vietnam del que no es parla a les guies ni es parlarà mai.... 


Aquest bar es espectacular. Son els oasis que anem trobant.....


El BARBECUE GARDEN. Et planten les safates de verduretes i carn especiada i tú mateix vas fent. Al punt, molt fet o poc fet!


Les cerveses que no faltin.....

 NOSTALGIE BAR. Ideal per relaxar-se, mirar llibres d'història i refrescar-se amb una Soda with lemon ben fresqueta...




3 comentaris:

  1. Hola Noemi y Marc soy el tete, por lo que veo y leo es una experiencia fabulosa y llena de sensaciones, tengo una envidia sana por ver que unos jovenes como vosotros os aveis atrevido a relizar una decisión que muchos de nosotros lo pensamos pero no lo hacemos. Que par de........que teneis. Sois unos campeones y espero i deseo que consigais vuestro sueño pero, disfrutar el camino, que realmente despues la victoria sabe mejor. Besos y abrazos, nos vemos.

    ResponElimina
  2. Hola Noe,
    M´encanta llegir el teu bloc i saber de vosaltres. Veig que les coses comencen a agafar forma i us ho paseu bé. Aprofita-ho i disfruta!! Un petó molt fort.

    Carme "la pelu"

    ResponElimina