divendres, 5 d’agost del 2011

Maleïts 20 Kg!!!!!!!!!

Avui, un dia abans de la partida, em llevo amb la intenció de deixar la maleta feta abans de dinar. Sorprenentment, la meva ment respira tranquil.la i serena per portar a terme tot el que la nit anterior m’havia dit que havia de fer.
Comença la part més difícil. Com fer per encabir en 2 maletes tot el que ens volem emportar a terres asiàtiques. Només mirant els meus complements com braçalets, anells i collarets, ja m’estresso. Sóc conscient que he de fer el cor fort, aceptar que tot no pot vindre amb mí i que hauré de fer una tria bastant complexe. Començo a amontegar les peces de roba damunt del llit. La Mari (la meva mami) les va posant dins de la maleta amb una cura admirable. 
Les 14:00h i la maleta tanca perfectament. La pesem i no arriba als 40 Kg ( pes màxim segons vam mirar la setmana passada ). Estic orgullosa de no haver sobrepassat el límit. Encara em falten uns 6 Kg per omplir!!! 
Després de “Corazón de verano”, migdiada, banyet piscina i cafetó rebo una trucada d’en Marc i em dóna la pitjor noticia del dia. “Carinyo, només podem facturar 20 Kg si no volem pagar sobrepès....” TOMA YA!!!!!!
La meva resposta : “ Doncs jo no puc marxar tan lluny i tant de temps amb una maleta de només 20 Kg” 
Ploro, crido, m’agafa “pataleta” i m’enfado amb en Marc com si ell hagués escrit les normes sobre l’equipatge permès.
I jo que per un moment vaig pensar que fent-me la targeta amb el nom superguay de “Krysflyer” tindria un extra de 20Kg i deixaria de tindre la condició de “turista” qualsevol!!!! 
Doncs resulta que per poder ser una mica VIP ens hauríem d’haver fet la que encara es molt més super guay : la “Krysflyer GOLD dels pebrots.
Els meus pares que son uns sants, han sabut assossegar la fera que tenia a dins i finalment hem aconseguit una maleta amb 20 Kg de roba. 
Això si, espero tindre a prop o una bugaderia barata o un "Corte Ingles" perquè sinó, ja em direu com ho faig!!!!!

La selecció inicial (falten les sabates i complements)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada